2010-12-11 | 10:55:12

Falskt alarm! ..I hope..

God morgon! :D

Har precis ätit frukost och ska snart in med päronen till stan för lite shopping. Mår betydligt bättre idag, och börjar tro att det var de 3-4 liter cola jag fått i mig under dagen snarare än magsjuka som spökade. xD Så himla Sanna.

Fortfarande sjukt taggad inför ikväll :D
Har dock ingen aaaning om vad jag ska ha på mig :O Har tre garderober sprängfyllda med kläder och inget att ha på mig xD Kollade runt på nätet för lite inspiration och stötte på en sminkvideo-tutorial av allas vår älskade Michelle Phan, och tror jag ska använda den som grund för kvällens look.
Haha, eftersom jag jobbar på ett jobb där man inte får ha för mycket smink, inget nagellack å arbetsuniform varenda dag så måste man passa på att spöka ut sig lite extra när man äntligen kommer ut xD 

       

Dagens inspiration!
Michelle är verkligen bäst när det kommer till smink, synd dock att sminkningarna främst är för asiatiska ögon. Men det brukar inte vara allt för svårt att överföra det på oss "västerlänningar". :)
Postat av: Jennie

Snyggt! Jag älskar sminktutorials :)

2010-12-11 @ 16:17:54
URL: http://www.jenniegrinde.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström