2010-12-01 | 10:34:54

God morgon!

*GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP*

God morgon!<3

Börjar med att be om ursäkt för gårdagens obefintliga bloggande. :/ Vårat internet strejkade och ville inte fungera.

Första December idag.. holy shit, vad tiden går fort.
Bara 20 dagar kvar tills jag slutar på jobbet. :) 27-29 dagar kvar tills jag flyttar. (Datumet är inte helt hundra än) 


Sitter och funderar på om jag ska orka dra mig in mot stan och handla lite julklappar... Det är juh så fruuuuktansvärt kallt ute! >< Å det är så mycket bekvämare att handla allt på nätet ;D 
Men å andra sidan är jag i desperat behov av en tripp till solariet, så det lär nog sluta med att jag åker in till stan...  xD

ttul!<3  
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström