2010-12-21 | 16:05:24

Känner mig lite som Tomb Raider...

 

Utforska gravar/ utforska under Sannas säng... Same same but different! xD


Jag Har precis grävt färdigt under sängen! Vilken guldgruva! Hittar massa fint som ska bli superskoj att äntligen få använda!
Nu ska jag ge mig på The garderob och försöka få ut min Brudkista. xD Tur att jag bunkrat upp med energidryck! För det kan nog ta ett litet tag...

 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström