2010-12-17 | 19:05:20

Min nya almanacka!

 

Visst är den cool!? 
Råkade på dessa "Designa din egen framsida" almanacka inne på akademibokhandeln när jag var där sist! :D Kunde inte låta bli att köpa en egen. :D Framsidan är ett genomskinligt fack där man smart och enkelt kan byta ut bilden inuti! 

Supersmart julklapps tips! Och är du tecknare så kan du ju måla en framsida till almanackan du ska ge bort! Smart va!? 
(Jag själv är för lat och fantasibefriad för att göra en egen framsida, så jag Googlade fram en cool bild istället xD )  

Postat av: Kaleido

:O

Me must get!

2010-12-17 @ 19:43:20
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström