2010-12-15 | 10:39:53

Ohayo gozaimas!

Eller God morgon som det heter på svenska
Är ledig idag och har precis klivit upp ur min varma, gosiga säng. n_n Ska strax gå ner och göra mig en stor frukostbricka att ta med upp tillbaka till sängen :3 myyyys! <3

Ska bara välja vilken film jag ska se först.... Verkar kunna bli en sen frukost, haha! Kan inte bestämma mig om jag ska se Bad Santa eller Skyline... Men atm lutar det åt den sistnämnda. :D Får se om den nu är så kass som alla säger...


                               

(Update: Helt okej film! Inte bäst, inte dålig. men helt klart sevärd om man inte har något annat att titta på! Dessutom var det kul att se "Turk" från Scrubs spela en seriös roll! :D )
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström