2010-12-21 | 19:25:08

Old-school SessaMyys

Haha, man hittar så sjukt mycket roliga saker när man packar! Hittade bl.a mina gamla betyg och några gamla skolkataloger. :D
Och även en skol-promote tidining där jag var på första uppslaget.
Tänkte jag kunde bjuda på några bilder, enjoy;

 

Översta bilden: Elevrådsstyrelsen. (Jag var med i 2 år som PR-konsult. :) Osäker på om bilden är tagen när jag gick i 2an eller 3an på gymnasiet... )
De nedre bilderna fr.v: 9an, 1, 2, 3 ring.
Postat av: Kaleido

:O du är dig lik x')

Jag är också med i elevrådsstyrelsen :P Ordförande geek alarm

2010-12-22 @ 17:49:01
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: SessaMyys

sv: haha, jasså tycker du?!



nee, det ger pluspoäng när man söker jobb. Speciellt om man är med aktivt under gymnasiet ;)

2010-12-22 @ 21:27:27
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström