2010-12-26 | 18:33:15

Packa packa packa...

Håller på att flyttpacka, och OMG! Jag kommer ALDRIG få in allt som ska med i bilen! *panik*
Bara kläderna fyllde 3 stora flyttlådor!
Fast å andra sidan har jag aldrig packat en bil förut, så jag har egentligen ingen aning om hur mycket som går in. Kanske får plats mer än man tror?

Men ska jag vara helt ärlig, är jag nog mest nervös över min pojkväns reaktion när han ser alla lådor... xD


                             
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström