2010-12-30 | 19:41:02

SessaMyys <3 intuos

Sitter och provar nya ritbrädan!
LOVE it! <3 Mycket lättare än jag trodde det skulle vara :3

Nu ska jag bara lära mig använda nyaste Photoshop också xD 
 
Postat av: Casandra

Tror du har det mycket lättare eftersom du har slitit med en datormus hela tiden x'D Det kommer gå skiit bra! Nu slipper du scanna också ifall du hellre vill rita vid datorn :*



Shit vilken stor tablet du har o.O jag har en A5 men jag tycker ändå din ser stor ut

2010-12-30 @ 23:08:10
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström