2010-12-05 | 12:22:00

SessaMyys Svarar!






Mamma och pappa driver tillsammans "Noidens kennel", och de föder upp hundar av rasen "Japansk spets".  
Just nu har vi 9 stycken hundar, Och alla är av samma ras. :D

Personligen är jag FRUKTANSVÄRT less på att ha hundar runt mig hela tiden, och jag får offra mycket fritid åt att hjälpa mamma och pappa att ta hand om alla hundar.
Så jag måste medge att det ska bli fruktansvärt skönt att bli del-kattägare till EN endaste..."liten".. katt i slutet av december.


Postat av: Johanna

Tack ^^ Den kostade 399 :)



Åh söt hund!

2010-12-05 @ 14:24:49
URL: http://hoshihanako.blogg.se/
Postat av: HinoteChi

FRUKTANSVÄRT söt hund! Så liten och lurvig :D

Kawaii~♥

2010-12-05 @ 16:15:56
URL: http://www.kaleido.bloggse
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström