2010-12-10 | 19:11:14

Taggad som sjutton!

Ny hemkommen från jobbet. Var lite äventyrlig och tog min egen bil idag xD Men det gick bra, den startade både när jag skulle dit och när jag skulle hem *tar fram röd färg och målar ett stort fucking kors i taket*

Jag är sååå sjukt taggad inför morgondagen! Hela kroppen bara skriker efter Dunka dunka musik jag egentligen inte tycker om och trängsel och stöta på folk man knappt känner (för att klargöra, STÖTA PÅ som att träffa, inte STÖÖÖÖTA PÅ som i att flörta ). Jag är riktigt lyrisk! Det är så gosskören sjunger! ... Jah ni fattar. xD

Nu ska jag ta å köra lite miniSPA igen xD Man kan aldrig skämma bort sig för mycket!
Sen ska jag bänka mig framför Idol finalen. :) Så I guess vi hörs imorgon!

bai bai~
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström