2010-12-02 | 20:59:00

Twilight...

AAAAAH! Jag blir så arg!
En kompis SMSade och berättade att hon vunnit biljetter till Twiligh beauty- lanseringsparty imorgon kväll och frågade om jag ville följa med. Och självklart kan jag inte gå!! För precis som när jag blev bjuden till Twilight Eventet i juni ska jag upp och jobba tidigt dagen efter!!! SÅ HIMLA surt och ORÄTTVIST livet är just nu!!!

*snyft* Ajaaa. Jag får se det från den positiva sidan. Min Eclipse Limited edition box borde dyka upp i brevlådan vilken dag som helst nu framöver Och Twilight sminket går att köpa på nätet.
Tror dock inte jag kommer köpa något twilight smink... Var inne idag och kollade runt lite bland deras utbud, och tycker det mesta kändes väldigt "Billigt". 

Men jag tror att vilken twitard flicka som helst under 18 år skulle bli SÅÅÅÅÅÅ glad om hon fick något ur kollektionen i julklapp! :D  

                                 
Klicka på bilden för att komma direkt till Beautyplanet.se's Twilight-beauty avdelning.

Postat av: HinoteChi

Hahahha, asså jag är ju 15 och jag älskar också Twilight men jag vet inte om jag skulle vilja ha det sminket x'D

2010-12-04 @ 22:16:23
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: sessamyys- En mangatecknares dagbok

sv- haha sant.



Rättelse, "Vilken Twitard flicka som hellst under 13 år skulle bli såååå glad...."

2010-12-05 @ 10:06:25
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström