2010-11-20 | 21:11:41

Gomeneeee~

Det har varit jobbajobbajobbajobba i ett par dagar nu :( Och kylan har gjort så mina leder krånglat lite sådära extra smaskigt mycket =_= Vilket lett till att jag varit så slut när jag kommer hem från jobbet att jag somnat!

Men idag slutade jag lite tidigare och känner mig liiiiite piggare :)
Har tillochmed haft lite tid över att måla idag ;) Har haft ett projekt på hjärnan ett tag nu som jag bara var tvungen att måla! :D

Får be om ursäkt att det bli lite småtyst då och då på bloggen. Har inte sådär jäääätte mycket att skriva om förutom tecknandet, som jag fö knappt hinner med atm pga jobb och andra förnödigheter. :( 
Men jag hoppas bloggtorkan släpper när jag flyttar! :D

Men släng gärna in förslag på Tecknartips så har jag något att göra!


Sannas senaste projekt...
Postat av: Jennie

Jag vill att du gör mig och Farbror Tilt :D haha jag vet att du gjort mig förr, men med Zakkariaz. Men om du har tråkigt nån dag och noll idéer så gör en sån. ;) Så får du öva mer på djur också ;)

2010-11-20 @ 22:07:16
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: SessaMyys

sv: haha! ja, kanske jag skulle kunna göra.

:)ska bara få lite tid till spars ^^

2010-11-21 @ 23:23:47
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström