2010-11-04 | 21:01:02

Hektisk dag...

Konbanwa

Kom nyligen hem från en lagom hektisk dag med jobb och en snabbvisit hos frissan. :) 
Trött som ett as slängde jag direkt på mig pyjamasen och hoppade ner under täcket. 
Colan var inte långsam att ta tillfället i akt å roffade åt sig halva sängen ;D 

Nu ska ta mig några sömntabletter och försöka sova. Har vaknat runt 4 varje natt hela veckan och har inte kunnat somna om. :/ Vilket resulterat i att jag snittat ca 3-4 timmars sömn varje natt, vilket är på tok för lite! Så jag är inte på mitt bästaste humör måste jag medge...  

                    
Colan vill också titta på robinson med lill-matte

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström