2010-11-09 | 21:50:51

Hemma igen

Uj uj uj. SMHI fick allt rätt om sitt "oväder". Hujeda mig! Efter 8 timmar på parkeringen var min bil helt igensnöad, och det tog mig närmare 30 min att sladda hem i mörkret. 
Till råga på allt var det helt oplogat sista kilometrarna! Så körde man för långsamt fastnade man, körde man för fort sladdade man! 

Men jag kom hem, och i tid för Desperate Housewives dessutom! :D

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström