2010-11-03 | 15:04:39

Målar

                      


Sitter och målar lite

:) Provade måla ALLT i datorn. (alltså inget är gjort för hand på papper) Och so far so good! Men det är verkligen apsvårt! >< 
Jag kan säga att det kliar i fingrarna att köra en såndära fin Tablet.  :O Alla andra tecknare jag pratat med säger att det är myyycket enklare än att måla med musen.

Jag vet redan vilken sort jag ska ha, och har funderat på att köpa den i flera år, men har aldrig kommit till skott.
Men nu när jag inte har tillgång till skrivare och scanner i nya lägenheten känns det som det kanske är det smartaste valet. :D 

Synd bara att den kostar en halv månadslön.. :(
Och NEJ, NEJ, NEJ, NEJ.. Jag tänker inte köpa en billigare variant som är "precis lika bra". för dom är INTE lika bra. :) Slutdisskuterat!
                            
                           

Sanna önskar sig Pengar av tomten så hon slipper äta nudlar i ett halvår....
Postat av: Moa

sv: Din blogg verkar bra, så jag tror jag ska ge den en chans ;) Tusen tack för tipset om dig själv!

2010-11-03 @ 15:17:04
URL: http://moalinden.blogg.se/
Postat av: [SJUKA TANKE]

Delbetala kanske?

Eller råna någon rik människa du möter på stan!

2010-11-03 @ 15:23:13
URL: http://sjukatanke.blogg.se/
Postat av: HinoteChi

Haha, jag fattar vad du menar med Wacom.

Helst av allt ville jag ha en intuos men som fattigt 14åring har man inte råd med mycket (2000:- kostade den D:) Nu ett år senare (15 yay) är jag faktiskt fortfarande nöjd med min Wacom Bluetooth A5. Den är ju inte proffsig, minus zoom som man har på intuos men jag nöjer mig allt med min tills jag vunnit på lotto x'D

2010-11-19 @ 14:42:41
Postat av: SessaMyys

sv: jag hade en billigare variant förut. dock inte en wacom modell. som jag blev så FRUKTANSVÄRT missnöjd med så jag kastade skiten på tippen xD fick den dock gratis. Men efter den har jag blivit super avskräckt mot billiga "ritbrädor". :) Så jag vill ha den bästa och dyraste så om jag blir missnöjd vet jag iaf att det inte är brädan jag ska skylla på xD

2010-11-19 @ 19:29:55
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Postat av: Kinga

hej! jag gör alla mina illustrationer med en "vanlig" relativt billig platta. Tänk på att inte köpa en med för många knappar o sånt för de använder du ändå inte. köp docl INTE en med både pen och touch funktion, för dem är kraftigt kassa, även de dyra.

2010-12-13 @ 13:37:00
URL: http://oursketchbook.com
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström