2010-11-07 | 11:19:25

På väg till jobbet

Sitter och degar framför datorn innan jag drar mig vidare mot jobbet.
Var ruskigt skönt med ledigt igår. :) Kunde ligga i sängen hela dagen och halvsova bort mitt zombie tillstånd som uppstått efter de senaste veckornas sömnproblem.
Och jag är ledig imorgon också! Får se om jag tar en favorit i repris och sover bort hela dagen, eller om det blir akut-städa inför helgen då vi ska fira min och mammas födelsedag. (mamma fyller den 12e och jag den 15e)

Jag vet FORTFARANDE inte om pojkvännen kommer på fredag!! Måste säga att jag håller på att bli knäpp av att vänta på svar!
Tydligen är det massa andra på hans jobb som sökt ledigt samma helg så chefen har svårt att ge han ledigt. :(
Men han har inte fått ett klart Nej än så jag håller tummarna att det löser sig!

Nu måste jag kila, ser att bilen kanske behöver skrapa rutorna innan jag kan komma iväg. ;D
bai baaaaai~

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström