2010-11-13 | 09:46:31

Sen uppdatering från igår!

Kunde inte uppdatera bloggen alls igår av någon anledning :( Men nu verkar det ha hoppat igång igen iaf! :D
Har lite små bråttom eftersom jag snart ska iväg och hämta de första gästerna till kvällens kalas om en liten stund, Så jag bjuder på vårt superhemliga "Special Mission" födelsedags uppdrag i bilder! :D

Long story short; Mamma har sneglat på en ny TV i hundra år, pappa drog med mig till stan och lät mig peka och han köpte den i present till mamma! :D

 Grattis mamma! <3
Postat av: Jennie

Aaaaw vad söta ni är :)

2010-11-13 @ 10:44:18
URL: http://www.jenniegrinde.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström