2010-11-05 | 18:01:31

The internet is back!

Tjoo!

Vaknade imorse med ett internetlöst hus
:O
Kändes väldigt amish att inte kunna kolla sina mail och facebook på morgonen. :( Huvva!
Lyckligtvis var nätet tillbaka när jag kom hem från jobbet.

Min planer att få en lång natts sömn gick i kras när jag återigen vaknade klockan 3, låg och vred och vände på mig i ca 20 min innan jag gav upp och slog å TVn.
10 in senare slocknade jag igen. (Det är ngt med spännande program på TVn och sömn som går väldigt bra ihop. )
Klockan 5 vaknade jag IGEN. Den här gången av att min syster helt random släppte ut hundarna i våran stora hundgård som är så lägligt placerad rakt nedanför mitt fönster. :/
Försökte TV-tricket igen utan framgång, och vid klockan 7 gav jag upp och klev upp ur sängen.

Sammanlagd sömntid; ca4,5 timmar....   

  
Sanna Vill också sova.... (OBS! Bildkälla: Google)
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström