2010-10-20 | 11:05:01

Besviken!

Pillade precis bort Fjärilsplåstret från jacket.
Det hade läkt ihop superfint! inte ens ett blåmärke!

Jag blev nästan lite besviken.
Jag hade hoppats på en blåtira!
Så jag kunde gått runt på stan och låtsas att jag var värsta bad-ass bruttan, och säga saker som "Du skulle sett den andra killen".

typ....



En besviken Sanna som inte ser så bad-ass ut som önskade.
Postat av: Michelle

wow, grymt fin design. gjort den själv? :O



sv. haha.. jag tyckte också att de såg helt annorlunda ut.. men de bär upp det bra :D

2010-10-20 @ 12:28:35
URL: http://mischakaro.se
Postat av: SessaMyys

sv: tack! jag använde en gratisdesign som grund, och ändrade sedan hela designen så det vart min egen. :)

så bilderna och allt sånt är mina, men själva layouten är en annan som gjort.

2010-10-20 @ 13:15:17
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström