2010-10-26 | 09:34:12

Då var det dags igen

Japp, en hel dags ledighet blev det, nu blir det jobba igen.
Idag har jag dock bara ett tre timmars pass, så det blir bara in till stan och sen tillbaka. Ska nog passa på att dra förbi solariet på vägen hem :)

Tänkte slänga upp ett kort tecknartips senare idag! Så glöm inte att kika förbi under eftermiddagen! 




Åh, helt random; har haft en utav mina favoritlåtar på hjärnan i snart tre dagar! Den är så himla vacker...  lyssna och njut! (eller gråt som en bebis)
          
Postat av: Johan G

Ja jag har haft den där låten i huvet sen i somras typ :S

2010-10-26 @ 13:14:11
Postat av: SessaMyys - En mangatecknares dagbok

sv: oooh, jag visste inte att du hade hört den!

eller var det jag som spelade den på repeat utan att tänka på det när jag var hemma hos dig? xD

2010-10-26 @ 15:12:34
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Postat av: Johan G

Jag spelade den då du var här, hörde den typ i våras tror jag.

2010-10-26 @ 15:56:25
Postat av: SessaMyys - En mangatecknares dagbok

sv: hahaha! jasså!? mycket möjligt. Tyckte nämligen jag kände igen den när jag hörde den.

Jag fick höra den utav en av sofies kompisar någon gång i sommras.

Hade inget minne av att ha hört den innan :O

2010-10-26 @ 16:19:08
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström