2010-10-17 | 16:15:35

Produktiv söndag

Sitter och vilar lite innan jag tar tag i nästa projekt- snabbstäda rummet.
Dagen har varit väldigt produktiv måste jag medge! Pappa och jag har Tömt och fyllt på hela kylarsystemet på min bil, vilket varit mer än nödvändigt i snart ett halvår eftersom glykolen blivit brun och trögflytande. :S

Passade även på att städa hela insidan av bilen, så nu är det så nära hundhår-löv-och annat skräp- fritt som det går! :D
ska försöka mig på att tvätta utsidan av bilen någon gång under veckan så den också blir ren och fin! :3

Avslutar med att bjuda på lite bilder från dagen!;

           

                          

                        

                        

Hoppas ni också haft en trevlig helg! :D

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström