2010-10-15 | 21:15:53

SessaMyys Svarar!

      

Den här frågan har dykt upp ofta på senaste tiden. Och svaret är troligtvis nej!
Jag använder färgade linser :) Inte alltid, men ofta! 

                                            



Den översta bilden är på min riktiga ögonfärg. De här nedanför är på mig i linser :D

 
                    

     
 
Jag fick frågan en gång om jag använder färgade linser för att jag inte gillar min egna färg. Och så är absolut inte fallet! :D
Jag tycker helt enkelt att det är roligt med variation. Dessutom ser ögonen mycket större ut! vilket jag personligen tycker är fint♥


Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström