2010-10-15 | 09:24:07

SessaMyys Svarar!

 
Den främsta anledningen till att jag flyttar är för att jag vill bo tillsammans med min pojkvän som är bosatt däruppe. ♥
Det var först meningen att han skulle flytta ner hit, men på grund av jobb-brist beslutade vi oss för att jag flyttar upp istället, eftersom han redan har ett fast jobb med bra lön och kan tillochmed försörja oss båda två om det krisar. Medans jag själv bara jobbar halvtid och knappt får ut så jag själv skulle kunna flytta till en lägenhet inne i stan. 
Så matematiken föll sig rätt naturligt. :D

Dessutom har jag alltid älskat att åka dit! Jag har varit upp flera gånger varje år sen jag var liten och har fler vänner däruppe än här nere. 

Men jag måste säga att jag börjar bli fruktansvärt less på den negativa attityden jag stöter på varje gång jag berättar för någon att jag ska flytta dit! 
Det är MITT val, och jag skulle önska att fler personer skulle respektera det. 

Det värsta som kan hända är att jag inte skulle trivas, och då flyttar jag helt enkelt tillbaka hit igen. 
Någongång måste man klippa navelsträngen! Och jag har valt att göra det radikalt.

Dessutom kommer jag hem så ofta jag kan för att hälsa på! ♥ ;D
Postat av: Jennie

Ja visst är det konstigt vad folk alltid ska lägga sig i andras val! Som att DE skulle veta bättre än en själv...

2010-10-15 @ 15:14:16
URL: http://www.jenniegrinde.se
Postat av: Illenora från devart

välkommen till norrland då :D hoppas du trivs medoss ^^

2010-10-15 @ 22:28:29
Postat av: SessaMyys

sv:



Jennie- mm, utterst underligt. senast häromdagen på jobbet avr det en random arbetskollega som ifrågasatte beslutet eftersom "jag ju inte hittat ngt jobb än"



Illenora- Tack! :D det hoppas jag också! ^^

2010-10-17 @ 18:06:46
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström