2010-10-23 | 16:50:45

stööön~ > <

Kom hem från jobbet för någon timme sedan. Tänkte jag skulle sätta mig och måla lite, men tji fick jag.
Min stationära dator fick helt totalt jävla psyko spel och fick blåskärm- inte bara en, utan FEM gånger. 
När jag startat om den för 5e gången gav jag upp och slängde upp min bärbara dator i vardagsrummet i stället. 


                        

                       
                        Köpte min favoritmat på vägen hem i hopp om lite uppmuntran :)
                       

Nu tänker jag bosätta mig här i vardagsrummet resten av kvällen.
Eller åtminstånde tills min stationära dator slutat sura så jag kan måla lite!

Vad ska ni hitta på ikväll? 
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström