2011-04-07 | 16:42:49

En timme kvar...

... tills jag får börja packa ihop, räkna alla kassor och börja knalla hemmåt! :3
Det har varit en näst intill hysterisk dag på jobbet! Det är storm ute, vilket resulterat i att många liftsystem runt om i diverse skidbackar fått stänga. Och som vanligt när skidbackarna håller stängt har vi fullt upp här på museet. ^^

Nog för att jag älskar rushiga dagar! Men nu är jag heeeeelt slut och jag bara lääängtar hem till min pyjamas och mitt tv-spel <3
Längtar dock desto mindre till att gå hem i det här vädret :/


FF-XIII <3 SessaMyys nya obsession!
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström