2011-04-20 | 11:12:22

Helvetes jävla skit...

Happ, då fick jag "The call" från farbror bildoktor...... Blixten har ju varit inlagd sen två veckor tillbaka och han var tydligen sjukare än matte trodde från början. :( 2 hjulsensorer var tydligen helt pajj och kostar ca 3000:- styck, och sen tillkommer kostnader för arbete osv.... Så det ser ut som att matte får leva på luft och kärlek i några månader framöver..

Vad lämpligt att det här ska hända PRECIS när jag blir utan jobb :(
Fan... 

           

Postat av: Hinotechi

Fasen också! Vilken otur :S men jag fattar inte anledningen till att du inte har jobb just nu?

2011-04-20 @ 23:24:06
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är en hjulsensor? ^^

2011-04-21 @ 09:45:15
Postat av: SessaMyys~

sv anonym: Jag vet knappt själv vad det är, men det har något med ABS bromsarna att göra. :)

2011-04-21 @ 11:12:43
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström