2011-04-15 | 19:47:26

Statusuppdatering i väntan på Talang...

Klockan är snart 8 och temperaturen ligger fortfarande på över 7 plusgrader :D
Vågar nog påstå att våren äntligen nått oss här i norrland också! ^^ <3 Helt underbart!
Nu sitter jag och inväntar talang och jobbar lite på nästa del i penselskolan.

Hoppas alla får en trevlig kväll! :D <3


Random från Talang. Bara för att jag dog av skratt när jag såg den xD haha! Sämsta jag hört eveeer!
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström