2011-08-23 | 16:35:22

SUCK!

Men, jag tror jag sliter av mig håret i ren frustration snart.
Vi står FORTFARANDE utan internett hemma, helt sanslöst!
Pojkvännen har spenderat timmar i telefonen med Bahnhof för att hitta en lösning och som det lät på dom skulle det varit fixat i förra veckan.

Det är alltså snart en hel månad utan internett, och ni förstår inte hur handikappad man känner sig!  
Speciellt nu när det börjar närma sig den 25e och alla räkningar ska betalas. =_=


Nej huvva, jag blir så fruktansvärt less på det här så jag nästan spyr!


Postat av: Kaleido

1 MÅNAD???

Herregud för räkningarna, att behöva ta extra tid till att göra det för hand i värsta fall ;__;

Best of luck!!!

2011-08-23 @ 22:12:35
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström