2011-12-05 | 17:04:00

Dagens snackis...

Oavsett om den här videon är fake eller inte så är den helt klart värd att titta på.
Det är budskapet i filmen som är viktigt, inte diskussionen om hurvida han är en skådis!

Jag blev själv mobbad under större delen av min skolgång, och jag hoppas verkligan att videon får åtminstone EN mobbare att tänka till.
Jag vet att jag inte är ensam om att tycka att "Friends" Suger pung på skolan, och att det mest var för syns skull folk gick med där. Men "Friends" utanför skolan är en helt annan femma! På Friends.se kan du hitta all information du behöver om mobbning och hur du ska gå tillväga om du blir mobbad. Kom ihåg att du alltid kan vända dig till skolsköterskan eller skolkuratorn om du behöver prata! Bägge har tystnadsplikt, så allt ni säger stannar mellan er om du själv inte vill annat.

Numera är alla som arbetar i skolan är skyldiga enligt lag att stoppa mobbning och andra kränkningar så fort de får reda på det. Det är alltså viktigt att någon vuxen på skolan får veta hur du har det!

Postat av: Kaleido

Började gråta när jag såg videon igår :( Även när jag såg "Jonathons" svar :( rätt sorgligt men fint

2011-12-07 @ 10:21:41
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström