2011-12-01 | 10:16:37

Joda, jag lever. Typ... XD

God morgon vänner!

För det första: Ni som inte kan se min nya jul-header, tryck F5 för att uppdatera sidan. :) Det borde lösa problemet!

Jag vet inte vad som hände igår! Jag mådde superknepigt. O_o Jag vaknade vid 11 och mådde väll helt ok. När jag ätit frulle tog jag en promenad och hälsade på på jobbet och när jag kom tillbaka var jag så trött så jag trodde jag skulle somna stående! :( Sov några timmar tills pojkvännen kom hem. Som inte mådde mycket bättre han heller för den delen. Det slutade med att bägge gick och la sig strax efter klockan 19.

Vaknade för en liten stund sen och känner mig fortfarande inte helt utvilad, och pojkvännen ligger fortfarande och sover! :/ Vi måste ha åkt på någon elak bakterie av något slag. :(
 

Trött och sleten SessaMyys.
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström