2011-12-15 | 16:01:08

Middag med jobbet


Jobbet bjuder på oplanerad middag ikväll för att fira att den nya utställningen är färdig. :D Jag har varit där hela dagen och hjälpt till att koppla massa ljudkablar och ström till belysningen.

Är egentligen inte super taggad på att gå ut ikväll, jag har dragit på mig en förkylning och jag känner att jag egentligen skulle behöva gå och lägga mig och sova... Men ah, man är väl inte den som tackar nej till 3 rätters middag direkt. ;)
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström