2011-12-19 | 09:17:00

Off to wörk...

Idag är det äntligen dags att börja jobba igen efter långledigheten!
Det blir en mjukstart för mig, eftersom jag får ledigt igen redan på fredag för att ta mig ner till Strängnäs och fira jul. :) Men jag blir bara nere i 2 dagar sen är jag tillbaka igen på jobbet den 27, så det blir bara en snabbvisit!

Nu är det dags jag börjar knalla så jag inte kommer försent. Det är skapligt halt ute, så det tar sin lilla tid att gå.

Bild från gårdagens solnedgång...

Postat av: anna

hej! :)

kika gärna in på min blogg där det står hur du kan tjäna pengar på din blogg. det är gratis att gå med, du förlorar ingenting på det. det är bra, enkelt å smidigt att tjäna pengar på. har du frågor, så ställ dom. så svarar jag så gott jag kan! :)



du får ha en fortsatt bra måndag. :)

kram.

2011-12-19 @ 13:12:05
URL: http://www.anna-strom.devote.se
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström