2011-12-05 | 15:02:16

Tråkdag...

Jag hade hoppats att jobbet skulle hört av sig idag. Jag börjar ju egentligen inte jobba förens den 19e, men när jag var inne och pratade med dom förra veckan så fanns det tydligen en liten sjans att jag skulle få börja jobba redan den här veckan.
Jag håller tummarna och hoppas dom ringer snart. :/ Det suger pung att bara sitta hemma utan något vettigt att göra..

Idag har jag haft Glee-marton och kollat igenom alla avsnitten jag missade medans jag var i Strängnäs.
Tur att man kan gå på promenadbandet framför TVn så man känner sig någorlunda produktiv iaf. ;)

Dagens underhållning
Postat av: Ida Hillhage

Du kan umgås med mig : D jag är snäll och jag är i funäs just nu.../ Ida

2011-12-05 @ 16:40:18
Postat av: SessaMyys~

sv Ida; Åh :D Det lät inte så dumt. Hur länge blir du här??

2011-12-06 @ 11:40:18
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Postat av: Ida Hillhage

I alla fall till lite efter jul. : D

2011-12-06 @ 21:29:46
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström