2011-02-24 | 18:57:56

Kul :D

Kul att se att så många nya läsare kikat in! OCH att ni är flitiga på att kommentera<3 Har gått från bara någon kommentar i veckan till ibland flera stycken per dag! :D
Tycker det är superkul, och påminner dessutom om att ni mer än gärna får önska "Tecknartips"!  :D (Ni hittar mina tidigare tecknartips under kategorin "SessaMyys tecknartips" Till vänster i bloggen) 


Har varit en mer eller mindre hysterisk dag på jobbet, därav den kassa uppdateringen. ^^ Men jag har haft superkul och dagen har gått jättefort! 
Nu ska jag gå och ta mig en snabbdusch, och sen tänker jag lägga mig och slappa i soffan! ;) 

Vi hörs mer imorgon <3
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström