2011-02-05 | 20:29:34

Lördagsmys!

Har precis förflyttat mig från datorn till TVn för att kika på melodifestivalen. (Trots att jag svor dyrt och heligt att jag inte skulle kolla i år efter förra årets fiasko... )
Har suttit och målat större delen av dagen. :) Och har, hallelujah, äntligen lyckats få fram något som är iaf ser ut att kunna få godkänt. :3 Får se om jag lägger ut en sneek-peek senare ikväll eller imorgon. 

Sambon drog iväg för lite socialt umgänge någon annanstans ikväll.. Men det lider då ingen nöd på mig. ^^ För jag har heeela frysen fylld med GLASS! OMNOMNOM! <3 

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström