2011-02-28 | 17:40:00

PMS

Huvva! Jag har en så fruktansvärt dålig dag idag!

Inte nog med att jag har PMS och vill slita skallen av alla som tittar på mig, dessutom mår jag skit! Jag sov nästan inget inatt, feberfrossan har kommit tillbaka, jag har svin ont i huvudet och ont i halsen! =_= Ingen bra humörs-Coktail direkt...

 

                                       

Dagens självporträtt. Jag kallar den "SessaMyys PMS-Zombie mode"
Postat av: Saba

Bra blogg =)

2011-02-28 @ 17:44:47
URL: http://saaby.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström