2011-02-04 | 18:50:00

Superkänsliga läsare varnas.

Huvva!
Min kära mor skickade bilder på Lillasysters  stackars hand.

Bilderna är inte superfarliga, men tillräckligt för att de allra känsligaste ska ta illa vid. Så jag valde att censurera bilden. 

För er lite mindre känsliga läsare; klicka på bilden för att komma till den ocensurerade varianten.
 
 


Stackars :( <3
Postat av: Hinotechi

Alltså... jag vill inte låta sjuk i huvudet men detta var seriöst hur jag tänkte

Känsliga läsare varnas

"Äcklig bild, äcklig bild,äcklig bildklickar på ocensurerad bild YES! Äcklig bild"

Kan man vara mer sjuk? o.O Mitt sinne har blivit helt fördärvat av Saw.



Iaf, det ser ut att göra ont :S pain in fingers from watching it

2011-02-04 @ 21:33:03
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström