2011-01-15 | 19:29:15

Cupcakes! <3



God kväll i stugorna!

Har haft fullt upp hela dagen med att städa undan julen :D Men nu är det färdigt. Och jag hann tillochmed baka morots cupcakes! <3
Jag använde samma smet som när man gör vanlig morotskaka, men istället för att använda en vanlig form gör jag dom i cupcake formar. ^^ Smart va?
Postat av: Hinotechi

Haha, gud vad konstigt. Jag frågade igår ifall vi inte kunde fixa morotscupcakes här hemma x'D

2011-01-15 @ 19:47:05
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström