2011-01-26 | 19:24:16

Kyla!<3

Jaaaa, kalla mig Cp och putta mig framför en bil. Men JO, jag är glad för att det äntligen blir lite kallt igen.
Det kändes lixom fel att ha plusgrader i nästan en hel vecka i januari.

Ber om ursäkt för allmän frånvaro på bloggen. Har verkligen inte haft någonting att skriva om! Och när jag har något att skriva om har jag inte tid att skriva xD
Men jag tänkte att det är bättre att dra ner på inläggen istället för att tvinga fram inlägg och lessna på bloggen helt. :3 Bara att hålla tummarna att min bloggtorka släpper snart. :3


                   
                    Sanna påväg till jobbet imorse. -22c  :D
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström