2011-01-20 | 16:10:41

Sol ute, sol inne <3

Mår myyycket bättre idag! :D
Började tro att jag hade nån creepy hjärntumör eller något. Men så igår slog det mig plötsligt; Jag tror jag lider av abstinensbesvär! 

Yeah, du läste rätt! Men inte den sortens abstinensbesvär ni tänker på, utan jag gav migsjälv Cola köp-förbud för några veckor sen..Alltså; jag fick bara köpa max 2 flaskor 1,5 liters Cola EN gång i veckan, antingen på en fredag eller lördag. 

Med tanke på att jag drack minst en halvliter cola per dag innan, så är det väll inte så himla konstigt om kroppen blir helt ställd när den inte får sin flytande bensin.

Så igår, efter 2 veckors KONSTANT huvudvärk, gav jag upp och gick och köpte cola för att se om min abstinensteori stämde.

Och se på fan, en halvliter Cola senare är huvudvärken puts väck! 


                                            
Cola- Not good for you... But atleast it´s tasty! <3                                           
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström