2011-07-16 | 08:56:33

God morgon!

God morgon cupcakes!<3
Jag är ledig idag och har tänkt spendera dagen på "Bruksdagarna" inne i byn ljusnedal ca 5 min bilfärd från funäsdalen. :) Jag har aldrig varit på bruksdagarna förr, så jag vet inte vad jag ska förvänta mig, men folk har pratat om det i flera veckor så jag antar att det är stort. n_n Jag ska ta med kameran och försöka ta lite kort. :D 

Efter det blir det nog iväg hem till Faster Ylva och gosa med Harry och Giffel!<3 Hon är kissekattvakt medans bebisarnas riktiga ägare är borta över helgen. n_n Gjorde ett tappert försök att filma bebisarna, men filmen blev så kass att man knappt ser vad man tittar på! xD Blir nog att ta med Pojkvännens kompakt-systemkamera och filma dom ikväll. :O Min nikon kan nämligen inte filma.

Nej, Nu har jag inte tid med det här längre! Nu ska jag gå iväg och duscha :D 
Ttul<3

 
Bild tagen igår kväll.
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström