2011-07-24 | 10:30:46

Gud mååårning

Jag sitter på jobbet och hoppas att det ska komma lite folk så jag får något att göra.

Det är så segt att jobba helg, det brukar knappt vara några som kommer in och kikar, vilket i sin tur betyder att det blir en väääldigt lång och seg dag. :(

Men jag har laddat upp med Monster-energidryck, och jag har tillgång till Photoshop. Så jag ska nog överleva. ;)


Random egobilder jag tog imorse innan jag åkte till jobbet.

Postat av: Kaleido

Vad rolig bild med Bullen xD och har du alltid haft så långt hår o.O

BTW, älskar headern med ganguro-bilden.

2011-07-24 @ 12:39:58
URL: http://kaleido.blogg.se/
Postat av: Johan

Aaaaaahhh!! tänkte jag innan jag såg vart du var någonstans, det är ju spegelvänt ju!! XD

2011-07-24 @ 15:52:55
Postat av: SessaMyys

sv Johan: Haha! Ja, jag såg det själv efter jag lagt upp dom! xD Verkar som att fotoprogrammet tar bilderna spegelvända!

2011-07-24 @ 15:55:36
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Postat av: Dannie

löshår??

2011-07-25 @ 22:12:52
Postat av: SessaMyys~

sv Dannie:

Haha, ja. Syns rätt tydligt på sista bilden. xD Det blev helt mjukt och fluffigt när man flätade det, och mitt eget hår ser mer ut som plasthår i jämförelse.

Brukar se bättre ut när det är platt.. n_n

2011-07-26 @ 12:14:01
URL: http://sessamyys.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström