2011-07-24 | 15:49:36

Inspirerad!

Hallelujah, Hallelujah! 

Av någon outgrundlig anledning känner jag mig super inspirerad idag! :D 
Har redan hunnit göra 3 skisser! n_n 
 
2 av dom är jag super taggad på att börja måla på. :) Den nere i högra hörnet är jag dock lite småskeptisk över...

Som en liten teaser kan jag avslöja att en av bilderna heter "Nyan-cat" Och den andra "Little miss cherry blossom" . ((Det är ifs bara inspirationstitlar än så länge. Så de kan ändras iochmed att bilderna blir klara.))  
Postat av: Hinotechi

Woot, woot! Hejar på bilderna :D

2011-07-24 @ 19:38:48
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström