2011-07-16 | 23:17:12

Kissekattbebisfilm!

Hallå i stugorna!

Vi har Precis klivit innanför dörren och jag ska snart lägga mig och dö i sängen!
Det har varit en låååång och väldigt rolig dag idag. :) Men nu är jag helt slut och behöver verkligen ladda batterierna! Imorgon blir det nämligen full rulle igen med lite aktiviteter nere på byn och sen flötgrötsmiddag hemma hos svärmor och svärfar. :D 

Men räkna med inte mindre än 2 bildbomber under dagen imorgon. Dels från ljusnedals bruksdagar och sen också lite foton på kissekattbebisarna. n_n

Men fram tills dess bjuder jag på en liten video vi filmade ikväll;

Omnomnom~ Dom är ju så söta så man döööör!~
(Bebisarna som sitter tillsammans vid 0:45min är dom vi ska ha ^^) 

God Natt!<3
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Hejsan du :)

Kolla gärna in i min blogg & skriv vad du tycker om den!

+ följa varandra via bloglovin ? :)

2011-07-17 @ 15:19:19
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström