2011-07-04 | 18:34:04

Lördag?

Hallå cupcakes!<3
Äntligen, efter en 6 dagar på jobbet, fick jag en ledig dag! Jag är så van att jobba mån-fre så jag blir ju mer eller mindre sinnesförvirrad när jag blir tvungen att jobba helg numera. xD Var helt säker på att det var lördag idag när jag klev upp!

Har varit en väldigt händelserik dag idag :) Jag och Pojkvännen åkte iväg på förmiddagen och vandrade järnåldersturen en liten bit utanför Tänndalen. n_n

Om man bortser från alla miljarder mygg så var det en fruktansvärt rolig tur, där man fick se allt från vikinga gravar till gamla fäbodar, samtidigt som man får sig lite motion. ;3

Sen när vi kom hem blev det iväg och kolla på våra små kissekatter, och sedan direkt därifrån hem till svärmor och svärfar och kika på deras nya katt-tilskott, Ådi, som flyttade in hos dom igår. ^^
Så som sagt, full rulle!

Nu ska jag lägga mig och softa i soffan innan det är dags för sängen. <3
Bai baiii~

Jag ute på järnålders turen :)
Postat av: Mimmiiiss

Du har väll inte missat att gå med i veckans blogg för mina 900 bloggläsare? Lycka till

PUSS

2011-07-05 @ 13:49:46
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström