2011-07-02 | 14:01:09

Lugn dag på jobbet

Hallå cupcakes!<3

Sitter i ett nästan öde Café och hoppas på att det ska komma lite gäster så jag får något att göra. :3
På helgen är vi bara två som jobbar så jag har tillfälligt fått överge min plats i receptionen och sköta museéts café istället. :)
Kul med lite omväxling! Även om jag kanske i grund och botten inte är nöjdast i världen med att behöva joba helg.  Men men, what to do, what to do?

Råkar ni befinna er i Funäsdalen tycker jag ni ska kila in på Härjedalens fjällmuseum och kika in på café gästis och hälsa på mig och köpa fika! <3 ^^


Random bild på min fina trana jag gjorde igår. :3
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström