2011-06-06 | 20:22:17

Då var dagen snart slut...

Nationaldagen börjar lida mot sitt slut och jag ska nog snart gå och bädda ner mig i sängen och mysa framför TVn. :3

Blev en riktigt mysig 6e Juni! Vi kilade ner på byn och kollade på nationaldagsfirandet i fornminnesparken, där det bjöds på musik och tal, och sen blev det hem och göra sushi! n_n namn namn~
:O Inte så svenskt kanske, men vi åt ju nationalrätten (läs; Tacos) både i fredags och igår, så vi var inte så sugna på att äta det idag igen! xD

Den hemmagjorda sushin avnjöts, dagen till ära, framför TVn med en riktigt bra film; "The red riding hood". 

Postat av: Hinotechi

Jag: alltså varför spelar rådhusets klockor jag vill leva, jag vill dö i norden?

Mamma: det är nationaldagen

Jag: ja juuuust det



säger ungen som fyller år på nationaldagen xD

2011-06-06 @ 23:02:48
URL: http://kaleido.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström