2011-06-23 | 20:13:59

Förberedelser

Hallå allihopa!
Som ni kanske märkt har jag haft fullt upp de senaste dagarna. Därav den stillastående bloggen. 
Har helt enkelt passat på att umgås så mycket som möjligt med familjen innan jag åker hem igen på söndag. 
Just nu håller vi på och förbereder oss förfullt inför morgondagen! :3 Vi beräknas att bli ca 60-70 gäster, så vi som annordnar midsommarfirandet hemma hos oss har fullt upp med att sätta upp tält och göra iordning. 

Känns som att det inte spelar någon roll hur mycket man förbereder dagen innan, det blir ändå kaos innan kalaset sätter igång! xD

Har passat på att kika runt på lite smink tutorials inför morgondagen. n_n Smink är en stor hobby, så jag spacklar gärna på lite extra när det är något större event på G.
Just idag har jag fastnat för den här tutorialen från allas vår favorit; Michelle Phan! :

Tyvärr är nästan alla mina ögonskuggor hemma i funäsdalen, så jag får väll gå och gräva i mammas makeup bag och ser vad jag hittar. ;)
Postat av: Matilda

Anmäl dig till veckans blogg hos mig!

www.matildas.blogg.se! :)

2011-06-24 @ 19:01:44
URL: http://matildas.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström