2011-06-12 | 18:11:34

Hej och hå!

Har knappt kunnat sätta igång datorn de senaste dagarna innan jag varit tvungen att kasta mig över eluttagen för att dra ur alla sladdar igen! xD
Det har verkligen varit helt sinnessjuka åskväder här den här veckan, och framför allt den här helgen. And I do NOT like! :(  

Faktum är att jag tror jag hör lite muller nu med. >< Happ, bäst jag drar ur allt igen innan det sätter igång på ricktigt!
Men nu vet ni iaf att jag lever! n_n

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi mer när åskvädret dragit vidare! <3


Scary åska :(  Bildkälla
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström