2011-06-15 | 19:32:35

Kanske man ska tappa upp ett bad??

Kom nyss hem från en liten tur till solariet. n_n
Det kassa vädret verkar ju hålla i sig fooorevööör så man får helt enkelt leta sol där det finns. I det här fallet inne på badhuset xD haha! <3

Ska nog lägga en ansiktsmask och ta mig ett litet kvällsbad innan jag går och lägger mig.
Vi hörs imorgon! 

LOVE<3
 
Postat av: riiisboll

sv: dom var suuuuuuuuuuuupergoda! hoppas jag hittar dom själv snart :D såg att du gjort din header! helt otroligt vad duktig du är! har aldrig kunnat måla i ps XDD

2011-06-16 @ 09:44:59
URL: http://riiisboll.blogg.se/
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström